Noktataneninannesi Kızlar bugun keseyi gördüm altyan muayeneyle kalp atısı cok yavas ve sessızdı doktor yormayalım dedi iki hafta sonraya randevu verdi sizce normalmi neler bekliyor benide aydınlatırmısınız ?
Gizoos Noktataneninannesi bence çok normal ama bu süreçte bol bol yat dinlen canım 2 hafta sonra net duyarsın sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🙏💕
Mervensn1 Noktataneninannesi sanırım sorun yok çok şanslısınız kalp atışı duyulmuş ben 6. Haftada sadece keseyi görebildim kalp atışınıda 8. Haftada duydum sorun olmaz inşallah kalbinizi ferah tutun 🌸🌸🌸
babyberry Noktataneninannesi 6+3te bizde de aynısı oldu çok az alabildi ben de 7+4ü bekliyorum tam duyabilmek için inşallah duyarız içiniz rahat olsun🌸
Nurnur16 Noktataneninannesi bende 7. Haftaya gireceğim domtıra gittim kesmeyi gördüm doktor kalbi atıyor ama şimdi dinletmeyeceğim bu zamanlarda hastalarıma önermiyorum dedi çünkü ultrasonda dinlemek için bir sıcaklık gidiyormuş oda zararlı biraz daha büyüsün dinleriz dedi keseyi gördüm o yeterli o yüzden korkma zaten çok küçük dinlemek istiyor insan haklısın ama bebişi rahatsız etmemek lazım onun için biraz daha büyüsün sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah ❣️
Noktataneninannesi Mervensn1 cok ısrar rıca mınnetle sesi actı cok az ve kısık sekılde duyabıldım canım önemli olan bu hafta keseydı dedi. İki hafta sonra netlesir dedi
BusrAlpay_34 Noktataneninannesi oyyyy maşallah benm de 6 haftalıkken alttan muayene ile duymuştuk kalp atışlarını daha çok küçük ondan inşallah guzel saglıklı gebelik yaşarsın canm aklına kötü şeyler getırme ☺️
Teacherella1 Noktataneninannesi bemimde aynı şekilde oldu pazartesi gideceğim 2 hafta dolacak. Meraklıyım bende geliştimi acaba diye