Anneadayii_12 İlişkiden sonra bacakları havaya dikmek gebelik oluşumunu arttırıyor diye bi söylenti var ne düşünüyorsunuz kızlar bu konu hakkında yaşayıp olumlu bulan var mı yoksa saçmamı buluyorsunuz?
Ates21 Anneadayii_12 ben ilişkiden sonra hep bı süre sırt üstü yatmistim hemen ayağa kalkmamistim bı kaç defada ayaklarımı havada tutmuştum alakası varmı yokmu bilmiyorum ama şuan hamileyim🙂
0Cerenk Anneadayii_12 canım ilişkiden sonra dikmesen bile öyle uyu hiç kalkmadan, o da aynı şey aslında
Aysemsiler Anneadayii_12 canım ben saçma buluyorum ilişkiden hemen sonra lavaboya gidenler hamile kalıyo istersen sabaha kdr yat bana biraz uydurma geliyo böyle şeyler
Ates21 Anneadayii_12 strese sokma kendini ilişkiden sonra bı süre sırt üstü yat hemen lavaboya gitme biraz bekle daha sonra duşunu al rabbim sanada nasip etsin😘
Bittercikolata Valla ben aylarca amuda bile kalktım ama hamile kalamadım. Sonra bosverdiğim eşimle koşuşturma ve şehir dışlarında geçen bı ayda hamile olduğumu öğrendim nasip🤷🏻♀️🥰
afrasil gamzenurbozdere bende sadece soldan yumurtliyormuşum sagda 2 tane kist varmis bende bu ay sadece soluma yatacam canım sende ise yaradi mi sola yatmak
gamzenurbozdere afrasil hayır canm ama yatma ile degıl iş eşimde sıkıntılı 5 ay oldu kürtaj olalıdaha gebe olmadım
Anneadayii_12 afrasil hayır bende kist problemi yok iki yumurtada düzenli canım geçmiş olsun umarım işe yarar sende
afrasil gamzenurbozdere benim esimdede sorun vardı düzeldi çok şükür daha 1 ay olmadı öğrendik . Herseyi denedim ama bide proxeed plus vitamin almıştım .
Nisaa46 Anneadayii_12 Ben 5 dk uzanıyordum 1 ay denedik hemen oldu çok uzun sürelere gerek yok bence:)