Pembiskizlarim01 Merhabalar hanımlar benim bitane kizim var ismi NİDA SU ve Allah izin verirse 2. Kızıma hamileyim ve ona isim arayışındayım fikirlerinize ihtiyacım var 🥰
Fatmaada2015 Ates21 benim kızım Esila Ada oğlum Uras Berke birde de Asya Mira mız olacak inş 18 haftadayız
Ates21 Pembiskizlarim01 zamanı güzelligi ağırbaşliligi iyi huyluyu sezgileri yüksek olarak anlamına geliyor 🙂
Nurnur16 Pembiskizlarim01 nida çok güzel bir isim nidaya uygun ya Nisa yada Eda bence çok daha farklı dersen Ebrar İnci ❣️
Nurnur16 Pembiskizlarim01 yegenimin adı Ebrar ayrıca Ebrar manası hayır sahipleri demek ve çok güzel oluyorlar eger evlenmeden yegenim koymasaydım kızıma koyardım ama iyiki de koymuşum meleğim hem çok ahlaklı hem çok güzel
Secil114 Pembiskizlarim01 Benim de kız bebeğim olcak 1 ay sonra inşallah adını Ayda koycaz. İnşallah fikir olur size 🙏❤️