_imra_1213 yukarıda herkes açıkça yazmış zaten. Benim de dişim kırılmıştı ve ağrılı bir süreçti malesef. Hemen doktorumu arayıp durumu anlattım. 3.trimestera girmiştim bu arada. Belge düzenledi, ertesi gün kanal tedavisi gördüm mecburen. Gideceğin dişçi de çok önemli.bizimki tanidikti, Az az vurdu anesteziyi, Duruma göre ilave etti. Öyle anestezi vurmadan da işlem çok zor. Sanaa da yazık bebeğine de….Röntgen zaten kesinlikle çekilmiyor aklında olsun. Çok çok geçmiş olsun tekrardan