Aysesss Doktorlar artık hep veriyor genelde bana doktor karnım agrıyır diye vermisti mesela bebek düşmesin diye veriyor kötü bisey olacağını sanmıyorum zararsız diye biliyorum 9 ay kullananı bile duydum ama genelde ilk 3 ay kullanılıyor