fndckp Herkese merhaba, Sırt ağrım var 1-2 haftadır. Ama komple sırta yayılan bir ağrı değil, sırtımda belirli bir noktada tam göğüsün oraya denk gelen yerde yanmalı bir ağrı var. İnsanı dik oturtmuyor☹️ Sizde de var mı böyle bir durum?
Erva_elvin 37 haftaligım..benimde 2 gündur var..göğsümun altinda kaburgalarim agriyor..sola dogru yatarken kalkarken batma hissi veriyor.Sanirim bebisim baski yapmaya basladi fndckp
Asude967 fndckp benimde oluyor Canım dikkat ettim daha çok üşütürsem ince giyersem oluyor sırtımdan yeleği çıkartmıyorum artık dahada dayanamazsam ütüyle havlu ısıtıp sırtıma koyuyor eşim ozaman rahatlıyorum
asra42 @fndckp aynisi bende var nerdexse 3 4 gundur aşırı kotu oturamıyorum yatamiyorum yanıyor ağrıyla beraber kac haftaliksiniz😒