beyzakkt Prolaktin değerim yüksek düşürmeye çalışıyorum. Hayıt suyu kullanan var mı? İyi sonuç alan var mı?
Ozgurunbetusu beyzakkt ben kullanmıştım canım aktardan otunu alıp demleyip içmiştim aynı sebepten hormonları dengeliyor yanında doktorun verdiği dostinex adlı ilacı içmiştim şifa olur inşAlllah