Kızlar zararlımı ? Ben 27+6 gebeyim ailem de içsin istiyorum öksürüğe ve covidden korunmaya yardımcı diye duydum bu doğrumu ailem ve ben geçir dik zaten covid 1 ay önce şuan da biraz boğaz gıcık lanmam var öldürüyorum hafif hafif ailemede içirmek istyrm ama şeker hastası da var . Şeker e ve gebeye zararı olmaz değil mi