Sabah 7 de nişanım geldi 11 gibi doktora gittim 1 cm açıklık var dedi ama nst ye girdim bişey demedi yarın tekrar gel nst için dedi ama sancılarım sıklaşmaya başladı kasılmaları takip ediyorum 7-8 dk da bir geliyo ama şiddetli adet sancısı gibi hastaneye gitmeli miyim sizce ?