Benim gibi ptiyalizm rahatsızlığı yaşayan var mı? Varsa çare bulan var mı? Bildiğim kadarıyşa bir ilacı yok ve çok zor.Aşırı tükürük salgısı ve yutama ma durumu, yutarsam boş mideyi öğürüyorum mahvoldum.İlk hamileliliğimde de vardı bir daha olmaz diyordum ama yine oldu malesef