Ederim tabii. Doktor ne kadar korun dedi. Bilgen tolis diye bi kadının da videosunu izlemiştim youtube’da. O da boş gebelikten sonra sağlıklı doğurmuş. Bu şekilde de çok var sanırım. İnsan hep aynı şeyin tekrarlamasından korkuyo ben de öyleydim hala biraz öyleyim :) inşallah hepimiz için güzel gider