17+2 cinsiyetimiz kız ya eminim hissettim ama bu postları okudukca yok yanıldım galiba diyorum 🙈 doktorumda 20 de hissedersin dedi benimde beklentim tekmeler atsın dışardan görünsün değil tabiki ama bi kaç kere hafif bi tekmeleme oldu sanki bilmiyorum daha önceden tecrübemde yok kafamda deli sorular 🙈🤩