ZEYNEP74 Şeker yüklemesi yapmayan var mı acaba aranız da bende yaptırmak istemiyorum sizden fikir almak istiyorum kızlar sizce ne yapmam lazım🤔
Selimegzoglu ZEYNEP74 doktorun yaptır dediyse yaptır sonuçta en iyisini en doğrusunu onlar biliyorlar
Mpy ZEYNEP74 ben herşeyi yemiştim oğlumda bol bol şeker yüklenmesinde sekerim olduğunu öğrendim ve diyete başlamıştım bence yaptır çocuğa herhangi bir zararı yok şeker varsa önlemini alırsın gebelikte şeker sıkıntı bebeğe de baya zararları var
justwaiting ZEYNEP74 bu tarz testlerin yapılıp yapılmaması bir tek bizim ülkemizde tartışma konusu. İnanın gerekli olmasa hiçbir doktor hiçbir hastane bayılmıyor bizlere (para düşkünü olanlar hariç), ayrıca lütfen araştırın elimizin altında internet var gebelik şekeri bebek ve anne için çok çok risklidir ileri haftalardaki bebek ölümlerinin en büyük sebebidir ve bu yüksek olasılıklarla ispatlanmış bı istatistiktir. Doktorunuza ve tıbba güvenin.
justwaiting Arz_trn18 nasıl bir mantık bu neye dayanarak gerek olmadığını söyleyip yanlış yönlendirme yapıyorsunuz ki? Biraz araştırın bakalım gebelik şekeri nasıl komplikasyonlar yaratıyor ondan sonra siz göze alıyorsanız karşımızdakine de yapma gerek yok zaten dersiniz
G-ebe- Arz_trn18 gebelikte şekerin ani anne ve bebek ölümlerine sebep olabildiğini biliyor musunuz acaba ?
Sermec27 ZEYNEP74 seker yükleme testi bebek için önemli bir test Allah korusun seker varsa bu bebek için cok riskli bunu bilip ona göre harekekt etmek lazım diyet gibi ya da insülin gibi ben yaptıracağım
Zdk Ben de önümüzdeki hafta yaptıracağım. Ailede şeker olduğu için doktorum mutlaka yaptır dedi. Ama korkuyorum açıkçası. Okuduğum kadarıyla burada bayılanlar kusanlar falan oluyomuş. Gerçekten zor bi test mi kızlar?
Tahaninannesii Zdk bayılıp kusma olmadı ama aç kaldım diye mi bilmiyorum bir göz kararması hafif bir bulantım olmuştu benim
Babyaren Zdk doğrusu çok keyifli birşeydi bende geçtiğimiz hafta yaptırdım. 75 lik verdi doktorum bana, elma aromalı gazozdu çokta güzel içtim sonrasında iki defa kan verdim 🤷🏻♀️ Kolumda damar yolu zaten açıktı kan alırken çok kolay oldu. Ayılıp bayılacak bir durum olmadı yani 😌
mervery Zdk kesinlikle öyle birşey yok size gazoz gibi birşey veriyolar. Soğuk gazoz bildiğiniz 10 dk içinde bitirin diyolar. Bn normal gazoz içtim resmen. Tek dikkat edilmesi gereken galiba doktoruma sormuştum soğuk olması. Ilık olunca şeker tatı geliyormuş biraz. O kusanlar midesi kötü olanlar eski usul olanlarmış eczaneden toz alıp suyla karıştırıp içinlermiş. Şimdi öyle birşey yok bn gittim kan verdim kanı verirken hemşireler bana bildiğiniz kutu kola gibi bir kutuda verdiler soğuktu zaten içecek içtim bitti 2 defa daha kan verdim. Tek taksiyem o aşama 2 saat sürüyor son kan vermeye çıkarken siz tost söyleyin kendineze aç karna olunca test tek istediğiniz hemen yemek yiyim diyosunuz.
Kmndas ZEYNEP74 instagramda çağrı gülümser hoca İngiltere’de yıllarca çalışmış bu konularda uzman doçent bi doktor daha iki gün önce paylaştı bu konuda kesinlikle herkesin yapması gerekiyor dedi özellikle vurguladı bence yaptırın
Sevgiinur ZEYNEP74 ben yaptırdım çok pişmanım. 93 lerde olan şekerim 170 e fırladı. Evde 1 hafta kendi başıma ölçtüm aparatı alıp 130 altıydı çok şükür yapmasaydım da olurmuş. Ama yinde De doktorunuza danışın benimki yap demişti yaptım
Hilalayd Bebek 600 Gr aldığınız glikoz 75 gram ⅛ i kadar Yani 80 kilo birinin 10 kg şekeri 2 saatte yemesi gibi düşündüğüm için bende, Yaptırmadım, Canan hoca ve Alişan Yıldırım a bakmanızı tavsiye ederim
Emlyyyy Hilalayd Canan Hoca kardiyoloji uzmanı kadin dogum uzmanı degil tabiki sizin fikriniz ama gebelik sekeri tehlikeli bi durum bebeğiniz icin tabiki doktorunuz ongormediyse yaptirmazsiniz
2melekannesii ZEYNEP74 ben bugün şeker yüklemesinin sonucunu aldım ve şekerim varmış yükleme yapmış olmasaydım bilemicektim şeker olup olmadığını ve herşeyi yiyip icicektim buda benim ve bebeğim için kötü sonuçlara yol açacaktı diyet verdi doktorum lütfen kendinizi düşünmüyorsanız bebeğinizi düşünün ve gerekli testleri yaptırın
mavi2804 ZEYNEP74 geçen hafta sordum doktoruma şeker yüklemesi yaptıracak mıyım diye açlık kan şekerine bakarız yeterli dedi yapalım deseydi de tamam derdim doktoruma göre hareket etmeyi tercih ediyorum o yüzden yaptırmıcam ben. Sizde doktorunuzla konuşun.
Ohaezgi ZEYNEP74 ben yaptırmadım canım doktorumda kendi eşine yaptırtmamış ona güvendim😇 gereksiz görüyorum onu içince zaten şeker çıkıyo demişti, ama ben evde alet var şekerimi ölçüyorum sıkıntı olursa söylerim doktoruma diye düşünüyorum şükür hep normal seviyede
Nuray23 ZEYNEP74 doktorun yapalim derse yaptir canim. Doktorun daha iyi bilir. Mesela benim aclik tokluk sekerime bakti kandan. Degerler normal ciktigi icin sana seker testine gerek yok dedi bende tamam dedim. Yapalim deseydi ona da tamam derdim😊😊