Anneadayii_12 dualarim seninle canim, ben 5 yil evlat hasreti cektim insallah Subat ayinda dogumum var. Doguma giderken de firsatim olursa post acip dua isteyenlerin ismini toplicam ama seni onden not ediyorum. Gercekten anladim ki akisina birakmak lazim daha cok yeni evlisin insallah tez zamanda saglikla olsun.