Benımde çatım darmış riskli olabilir dedi geçen hafta 38+2 de bir hafta daha bekleyelim dedik perşembe gidecegim bakalım ama tanıdıgım iki ebe var sordugumda darsa riske atma dedi. 1,5 sene sonra buldum bebegimi Allahım bir daha nasip edermi bilmiyorum sanırım riske atmayacagım ikimiz icinde zor olurmuş hakkımızda hayırlısı🤲🏻