dilaradurmazz hayırlı geceler bende de oluyordu leke kanama vs olmadan ve dokunduğumda biraz sızlama hissediyordum daha sonrasında idrarımda enfeksiyon çıktı saşe ilaç verdiler geçti, şimdi 36.haftaya girdim tekrar aynı şeyi hissediyorum ama bebek daha büyük olduğu için daha keskin muhtemelen tekrarladı diye düşünüyorum. Doktorunuza olan randevunuzu öne alıp durumu anlatırsanız idrar tahlili ister belki