Eylulun_annesi Bi sorun yoksa neden israrla doğumu baslatma derdinde doktorunz. Bbek gelcegi zamn gekir zaten benm bi tanidigm 42 hafta norml sanciyla gitti hastaneye ama herngi bis sorunu yoktu doktor bekledi 42 haftada sancisi oldu gittk sizn sorun yoksa ve bi belirtinz olusmadiysa nedn okdr saat suniyke baslatmaya calişiliyo.40 hafta okdr ilerlems deil 41 42 hafta doguranlr var