Kadze yani gerçekten anlamıyorum ama şimdiki doktorlardada bi tuhaflık var. İnsanın yüzüne pat olur olmazı söylüyolar. Kafası diyo küçük nolur küçük olunca hocam diyom beyni gelişmez diyo. E gelmişim 33. Haftaya bana bunu söylesen nolacak. Nasıl öğreniriz net diyorum doğunca diyo. Dalga geçer gibi bazıları. O yüzden her söylenilene aldırmamak lazım. Detaylı ultrason taramalarım herşeyim temiz yani. 33. Haftadan sonra insanın beynini niye bulandırırsınız ki.