Limonlimon Teacher-mom newlife dil altı b12 folik asit kullandım tadı çık güzeldi ağzına atıyorsun şeker gibi eriyor
ssnnmmm Hamile kalmadan 2ay önce solgar’a başlamıştım doktor aynen devam et dedi 12.haftaya kadar onu kullandım
tugbaylmaz Ilk önce solgar folat kullandım..ikinci kutu olarak orzax folat aldm.. araştırmalarima göre folik asitin folat formülü daha çok tavsiye ediliyordu dr’um da onayladı..
Teacher-mom Folbiol hakkında bir bileğiniz var mıdır peki doktor bana onu önerdi bundan daha iyisi var mi yani
Gamzecvk52 Teacher-mom canım bende 14. Haftaya girdim yeni bıraktım o ilacı iyi olmasa önermezdi doktor diğer devletin verdiği folik asit bana çok bulantı yaptı bundan memnundum
mercimekkoftesi1 Hamile kalmadan 1 ay önce kadar folbiol kullandım, hamile kaldıktan sonra doktorum folidoce önerdi onu kullanıyorum şu an.
Tubisssss İlk gebelik öğrendim ogrenelı doktorum doğuma kadar bunu iç folık asıt dedı ben bunu kullanıyom bıraz büyük ama zor yutuyom “DECAVİT”
seymaabyk Previtals kullandım 12. Haftaya kadar. Ama onun yanı sıra Decavit kullandım ve halen de kullanmaya devam ediyorum ☺️
Lezginka Folidays kullanıyorum ancak yarın Elenatal 1 alıcam, folidays daha bitkisel bir form, Elenatal baya zengin bir ilaç