Kızlar selam bende buraya hamileliğimden bi kaç hafta sonra giriş yaptım iyikide yaomışım bura sayesinde bir sürü bilgi topladımmm dün 39+6 da kontrol için grldiğimde doktoruma tahminen artık ne zaman dogururum hiç belirtim yok yalancı sancım vs de yok demiştimm o da alttan bakayım ona göre biraz daaha bekleyelim yada beklemeyelim dicem dedi ve alttan muayane ye baktı 3 4 cm acılmam varmış suniyle dogumunu başlatayım demişti bende col istediğim için hemen kabul ettim ve yatısım yapıldı ama doktorum sağolsun önce kendi sancımı bekletti acılma 4 10 a kadar sadece 6 cm olmuştu sürekli ebe gelip alttan bakıyordu derken dıktorum geldi ve suyumu patlattı suuyumu patlattıktan sonra benı sancı odasına aldılar hafif hafif ti sancılarımm işini bilen ebe de bu sancıyla cok geç dogurursun istersen suni takalım vs diyordu ben tabı yok dememe rağmen rahim yumuşatıcı iğnee diye bir serum verdiler ki bence azıcık suniyle karışıktı cünkü birden sancılae cogaldı ilk etapta baya güzel karsıladım sancılar arrtıkca anneemle eşime belimi ovalattım hep benle beraber dogurdular resmen ama benım gıkım cıkmıyo öyle abartıkları kadar duvarlara vs tırmanmadım ama bilmiyorum ebe kendi sancıların demişti ben inanmadıgım icin suni sancı tahmin ettim her neyse saat 12 den sabah 4.30 a kadar acılmam 11 cm olmuştu ve hemen yan tarafa doguma aldılar benı ebeler sancın geldikce ıkın ıkın diyolar ama o sancıyla beceremedim sınra bana mesane boşaltıcı iğne yaptılar ben bıldıgınız ıkınırdıkttıklarında büyük tuvalet yaptım neysee sonra bi ebe daha vardı doktorum geldi ben ıkındıkca ebede destekle karnıma bastırdı 3 5 kez denedik en sonunda artık cok yoruldugum icin dayandım bilerette ıkındım resmen sıcar gibi bi baktık oğlusumun saçları biraz uzun ve kilolu dogdu bebişim ve kızlar buradada hep okurdum o dogunca cidden hiç bir sancım kalmadı şuan sadece hafif dikişler acıyo ve odadayız oğlum cok uyuyo emmeside güzel sürekli uyusada emzirmeyw calısıyorummm hayırlısıyla yarın evımıze gideriz kısaca normal dogum benım ıcın alttan sürekli muayene ve ıkınma dısında iyiydi herkese kolay dogumlar nasıp etsin Allahım👍 Merak ettiğiniz birşey varsa cevaplarım