Arkadaşlar bir sorum olacak SancısIZ acilma olmadan doğumun hiçbir belirtisi olmadan hastneye yatıp suni sanci ile bebegini kucağına alan varmi 40+5 iz persmbe gunu hastneye yatacağım dogumu suni ile baslatacaklar ve cok korkuyorum kim billir kac saat çekeceğim bu sanciyi 😔 nolur dua edin nasıl gecti sizin dogumlar