Betul23_ Kızlar 2 ay öncesinde 1 hafta hastanede yattım oranın yastığı çarşafı vs kullandım ora dışında kimsede kalmadım. normalde saçımı boyarım boyalı saça da bit sirke gelmez hayatımda ilk defa yaşıyorum bunu doktoruma da söyleyemedim çok utandım doğuma son haftam kaldı. Saçımın önlerinde görüyorum. Beni tanımıyorsunuz belki pis diyeceksiniz ama ben rahat bir hamilelik geçiriyorum bakımımı her zamankinden daha fazla korumaya çalışıyorum ama hayatımın şokunu saçımdakileri görünce yaşadım lütfen yadırgamayın hamileyken bunlardan nasıl kurtulabilirim ağlamaktan doğuracağım çok kasıldım günlerdir ağlıyorum çözüm bulamadım eczaneye bile soramaz evde ne yapabilirim psikolojim bozuldu ağlamaktan yardım edin lütfen 🥺🥺🥺🥺🥺
34_21_23 Betul23_ çok geçmiş olsun allah kolaylık versin. Bence işin uzmanına doktora eczacıya falan sormalısınız bunu. Çünkü onları en iyi onların ilacı temizliyor
ftmlgz Betul23_ canım üzülme geçmiş olsun bence iletişime geç doktorunla insani bir şey herkesin başına gelebilir zararlı olmayan bir şampuanla yıkarsın geçer inşallah
Betul23_ ftmlgz kaç kere denedim ama söyleyemedim çok utandım saçımı boyarsam yanarmış kuaföre de gidemem evde boyamam gerekir hiç evde de boyamadım 🥺
Armin-Guney Eczaneden şampuanı veya yağını alin ,gaz falan sakın denemeyin hamilesiniz sonucta … bunda utanılacak ne var ki ? Taragiyla tarayin bitleri o şekilde temizleyin . Eşinizde yumurtalarını ayiklasin bol ışık altında
Betul23_ Armin-Guney bit tarağı diye mi satılıyor direk söylesem hemen saçıma bakarlar internetten bulamaz mıuım
mercimeginanne Betul23_ boya hiç fayda etmiyor. Kardeşim bitlendi hemen boyadık nafile aynı bitler yasamaya devam. Traş köpüğü sıkıp beklet saçında poşete sarıp bi nebze işe yarıyor. Bu arada pislikle alakalı durum değil temiz saça bit gelirmiş :) geçmiş olsun
Armin-Guney Betul23_ şampuanın kutusunda tarağı da çıkıyor canim :) boyle dusunme bu herkesin başına gelebilecek bir durum , kimse saçına falan bakmaz .kendini üzme şampuanı duzenli kullandığında 3 gune temizlenir
34_21_23 Betul23_ bu gayet normal birşey utanmana gerek yok bence. Olmadı herhangi bir eczaneyi arayıp öyle bilgi alın
Aynurr16 Betul23_ ayy bu ne stres kız hayatında bitlenmeyenmi var 😂 ağlama boşuna stres yapma o hayvancazın bile dünyaya geliş sebebi var pis kanı emiyor ilaç vs bunları doktor kontrolunde alman lazım ama demir uçlu bit tarağı al saçlarını yıka ıslakken birinin yardımıyla röfle yapar gibi ayıra ayıra hepsini tara inşallah geçer bukadarda üzülme utanılcak bişe yok 🥰🌺
pptya01 İlaçla her gün yıka tara demir bit tarağı var internette ucuz ama eczanede de vardır. Onunla beyaz havluya tara sürekli ıslakken ilaçtan sonra uyanmadan özellikle. Hiçbişi kalmaz merak etme. İnsanlık hali bu kimse yadırgayamaz
Betul23_ pptya01 internete Demir bit tarağı yazıp bakıp alabilirim hemen boya yakıyormuş onları boya ile de yakarım ama o an suyum gelse ne yapacağım son haftamdayım ☹️
Aynurr16 Betul23_ boyada zararlı canım gebelikte oyuzden eşin eczaneye gitsin sorsun ilaç o daha mantıklı çok utanıyosan
Betul23_ mercimeginanne saçlarımı hergün yıkardım neredeyse şimdi daha çok tıkamaya başladım lavanta yağı sür dediler sürdüm geçmedi sirke sür dediler denedim geçmedi 😫
Ydgrshn Betul23_ canim pranit. Diye bi sprey vardi sanirm cocuklarda kullaniliyo cok kuvvetli bende lisedyken olmistum tek seferde ise yaramisti eczanedn alabilirsin
NefesDeniz Betul23_ Niye utanıyosunuz bundan olabilir yani herkesin başına gelebilir. Doktorunuzu arayın söyleyin eczaneyi arayın sorun böyle saçlarınızda uzun süre kalması daha kötü hemen çözümünü bulup uygulayın
Betul23_ NefesDeniz Allah’tan covid var insan içine çıkamazdım anneme bile söylemedim söyleyemedim doktoruma çok cesaret ettim ama diyemedim
Arifcaninannesi Betul23_ cnm bende nisanliyken olmuştu direk bit ilacı aldım kullandım taragia iyice taradım saçımı yikadiktan sonr abidaha belk idefalarca taradimki geçti 2 gün içinde çok şükür kuzneimd eolmustu hamileyken eczaneden ilaç aldı od akullandi çok şükür birşey oalmadi
Betul23_ Arifcaninannesi çok teşekkür ediyorum yarın eşime aldırayım o zaman ben inşallah sizin sayebizde kurtulurum bu durumdan son günlerim ağlamakla geçti kafama inanılmaz taktkm