Fes909416 canım aynı şeyi yasadım ense kalınlığı 1,3 dü.burun köküde oluşmuştu.ancak ikili tarama 190/1 cıktı.öncelikle ikili taramada kesinlik yok sadece olasılık veriyor bunu bil içini ferah tut.biz beklemek kabusa dönmesinin diye dna testi yaptırdık.şükür hersey güzel çıktı.hamileliğim kabusa dönüşmesin diyorsan yaptırabilirsin.ama bişeycikler olmaz ense kalınlığı 3 ve üstü riskli