dimple94 Merhaba , yarın tam 5 haftalık olucam alt karnımda hafif adet ağrısı tarzında ağrılar var bir kanama yasa lekelenme yok. Aynı durumda olan yaşayan var mı acaba ? Yerleşme ağrısı denildi ama henüz daha keseyi de görmediğim için endişelendim.
Bireylulmasali dimple94 gayet normal canım endişe etme,regl olacakmış gibi kaşık ağrısı sırt ağrısı yaşayacaksın 🌸
Nuray23 dimple94 kanaman olmadigi surece normal canim. Her hamilenin yasadigi bisey. Ilk haftalar olur. Adet olucakmissin gibi agrilarin. Rahim buyumeye basliyor.
Almilaaa İlk haftalarda adet sancısı gibi olması kanamanız yoksa normal diye biliyorum bende de vardı çünkü
Bsraao dimple94 bende 4+2 hamile olduğumu öğrendim ama sol kasigim çok ağrıyor batıyor birisi vurmuş da çürümüş gibi yürürken bile hissediyorum 😓 korkuyorum
Pdelif dimple94 ben de 5. haftanın içerisindeyim canım henüz doktora gitmedim, benim de öyle ağrılarım oluyor ama kanama olmadığı sürece sıkıntı yok diye düşünüyorum ben de 🙏🏻🌸