okuyanannee hanı şey olarak bilemem bebek ne kadar sürede büyür ne zaman küçük gelir falan diye Ama ben kıyafet kıyaslaması yapayım siz karar verin 😊
-LCW
*0-3 ile 3-6 beyaz düz atlet şeklindeki zibinlari arasında neredeyse hiç fark yok. Denemek için birer tane almıştım bedenleri aynı. Dokusu güzel yumuşak.
*0-3 ay alt üst takım ile 3-6 ay arasında çok çok az fark var. Bir tane 0-3 ay diğerlerini 3-6 ay alabilirsiniz.
*0-3 tulum ayaksız aldım 3-6 da aldım. Kalıpları güzel küçük değil. Dediği aylarda giyilebilir.
-H&M
*1-2 ay aldığım zibinlar ve alt pijama çok aşırı küçük geldi gozume iade ettim. 2-4 olanlar ile arasında 1 cm ancak var. 2-4 ile devam ediyorum. Onları muhtemelen ilk aylar giyer.
*Ayaksız tulumları önden fermuar ve çıt-çıt olanlar çok güzel boyları uzun. Hevesiniz varsa 1-2 ay olandan bir iki tane alın onu fazla giyemez. 2-4 Ay daha ideal.
H&M kumaşları güzel yumuşak, ben tulum zıbın ağız bezi şapka çorap aldim. Güzeller bayağı.
-Defacto
*0-3 ve 3-6 ay arasında bir kaç cm fark var. Ben sadece beyaz zıbın aldım kısa ve uzun kol. Kumaşları LCW ye göre daha kalın. Ama onlar da güzel iş görür.
-Koton
*1-3 ve 3-6 Ay kısa kol ve uzun kol zıbın aldım beyaz. Kumaşları en yumuşak ve atlet hissi veren bunlar oldu. Fiyatı da 9 lira galiba geçenlerde 3 al 2 öde vardı. Bunları da denemek için almıştım, en güzel yumuşak his kotonda vardı.
*1-3 ay gömlek ve kot pantolon aldım ramazan bayramında bir buçuk aylık olacak nasipse o zaman giyer diye. Kalıbı normal geldi. Giyilir.
Almış olduğum bu farklı markaların ürünlerine bakınca ben ideal olarak LCW ve H&M buldum. Mümkünse ilk giydirmek istediğiniz böyle ilk heves olan şeyleri 1-3 ya da 1-2 alın fakat çok az alın. Atlet zıbın iç pijama vs gibi şeyleri LCW ve HM alacaksaniz bir büyük beden alın. Ben şimdi alacak olsam mesela atlet olarak 1-3 ay tercih etmezdim. Inanın üst üste koyunca 2 cm bile fark çıkmıyor.
Ayrıca, ataklı tulum sadece 2 tane LCW den aldım ilk ay giysin diye 1-3 ay. Onun dışında ayaksız aldım ki boyu uzun olsa da tulumu giyebilsin diye.
LCW den 6-9 ay yazan 2 adet de pijama takimi aldım mavili çizgili. Benim tahminimce onlar da ancak 6 ay falan olur. 9 aya kadar asla gitmez.
Faydası olmuş mudur bilmiyorum ama ben alışveriş yapmadan önce böyle bir deneyim okumuş olsaydım bir çok ürünü almamış olurdum. Ama allahtan atlet zibinlara çok para vermedim.
E-bebek atletlerini pek önermiyorlar ben açıkçası hiç sipariş vermek içimden gelmedi. Bu aldığım atletler de 8 9 liraydı. %100 pamuk. Tercih edebilirsiniz. Boy boy alın çok lazım oluyormuş. Bir de anne arkadaşlarımın tavsiyesi bol bol çorap al olmuştu.
Çok yazdım, sevgiler 🤗