Geçmiş olsun canım. Bende 1 sene önce aynı durumu yaşadım. Bence en az 2 ay dinlendir vücudunu. Hatta doktor 2 adet sonrası kontrole gel demişti. Eğer kürtajdan 1 ay sonra adet olamazsan da mutlaka doktora görün doğum kontrol hapı ile adet görmeni sağlayacaktır. Ayrıca gebelik düşündüğün zamanda mutlaka bi kontrole git. Bende kürtajdan 4 ay sonra karar verdiğimde kontrole gittim iyi ki
gitmişim. Yara ve daha sonra kist çıktı. Şükür küçük tedavilerle atlattım. Şimdi ise 25 haftalık hamileyim. Rabbim hayırlı zamanda hayırlı ve sağlıklı evlat nasip etsin inş 😍