Ketenn 35 haftalık hamileyim ve karnımın altında çizgiler oluşmaya başladı daha 5-6 haftam var ve daha da büyüyorum daha coook catlıcam anlıyacanız siz nasıl başa cıkıyosınuz kızlar. Düzenli olrak lierac, zeytin yağı, kantoran yağı kullanıyorum.
Tugceasel_ Ketenn Ne yaparsak yapalım genetik olduğu için çatlaklara alışmalıyız 😊🤭Bebek yağı kullanıyorum henüz çatlamadım karnımın büyük olmasına rağmen 🧿24 +2
Melodyy Ketenn ah benim 14.haftamda başladı catlaklarim bide kırmızı kırmızı bende lierac kullanmaya başladım 25.haftadayım şükür fazlası olmadı daha ama ilk çıkanlar duruyor ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilmiyorum 😂🤷♀️
Nehirb Ketenn daha az önce bi yere daha yazdım kızlar vazelin genetik falan dinlemiyor ben annemin karnını görünce aklımı kaçıracaktım bolca sürüp streçle kapatın kıyafetinize bulaşmasın misler gibi uyuyun 37.haftaya girdim bugün ve hiç çatlak oluşmadı.
Ketenn Tugceasel_ haklısın Canımm yavaş yavaş kabullenmek gerek bu durumu 🙁 umarım çatlamazsın bol bol sür bebe yağını 🤗
Ketenn Melodyy çok erken başlamış kuzum ya neden öyle oldu ki. Lierac kesin çözüm değil ama baya bi etkili benimde kremim bitmişti o ara çatladım kullanmakta fayda var gene en azından minimuma indiriyor yani ben öyle hissediyorum canım 😇
Melodyy Ketenn evet göbeğim erkenden çıktı benim hiç aklıma bile gelmedi erkenden olacağı bi an kaşıntı tuttu kaşıdım eşim söyledi çatlak oluşuyor galiba dedi aymaya bi baktım kırmızı kırmızı böyle sonra zaten lierac sürmeye başlayınca fazla olmadı takmıyorum fazla ya doğumdan sonra geçer diye kendimi umitlendiriyom😂😂
Ketenn Melodyy annemde bana sen çatlak görmemişsin diyor üzülmüyorum ama daha fazlada çatlamak istemiyorum dediğin gibi inşallah doğumdan sonra görünümleri azalır canım 🤲😁
alininannesiiiii Benimde 27 haftamdayım her duştan sonra bio oil almıştım sürüyorum göbeğimde yok ama popomda iki üç çizikler var popom çatlamış yani çok kilo aldım ona bağlıyorum hep sürüyodum yağ ama demekki çatlıcaz yani
Ketenn alininannesiiiii popoma hiç bakmadım bide ordan darbe yersem var ya 🤔 şuan oturduğun yerden çatlıyorum sanki her yerim kaşınıyor gibi geliyor böyle sanki çatlıyorum oturduğun yerden iyice kafayı taktım sanırım ben😅 dediğin gibi catlıycaz başka yolu yok
Melodyy Ketenn insallah insallah anneminde oyleydi ama benim gibi kirmizi kirmizi degilmis dogumumdan sonra gecti dedi insallah bizimde oyle olur 😂
Azraaaa Ben ilk gebeliğimde kullanmadığım bişey kalmadı en pahalı çatlak kremleride en doğal yağlarda ama genetik olduktan sonra hiçbirşeyin faydası olmuyor annemde de var çatlak bende de oluştu maalesef🙈😔
Ketenn Azraaaa benimde annemde var kacırcak yerim yok yaniii zaten olsa catlamazdım kuzum napalım böyle yasıcsz 😏
Esra Kızlar hindistan cevizi yağı çok iyi geliyo hem kaşıntıya hem de çatlağa bende 24+5 haftalığım henüz hiç bir şey yok
Ketenn Esra bi koca kavanoz bitirdim canım bi faydası olmadı bana zaten 33 haftalıkken oluştu benimde çatlaklar.🤷♀️