dilaradurmazz Arkadaşlar 27+5 haftalık hamileyim sol kasık ağrısı başladı yaşayan var mı normal mi acaba
Burcinisp88 dilaradurmazz ben idrar yollarımı üşütmüş idim o da yapıyor. Ama yalancı sancılar başladı benim. 28in içindeyim şuan. Rahim hazırlıklara başlıyor 😀
Ezolym Benm de adet sancısı oluyor gibi belim kasıklarım ağrıyor galiba yalancı sancılar.Bir de idrar yolu enfeksiyonun var mı üşütmüş de olablrsn çok dikkat et çorapsız gezme 👍🏻