İğnenin bir zararı yok ben uç dusuk yaptım sadece iğne kullandığımda gebeliğim devam etti kızıma kavuştum. Yeniden hamileyim ve keseyi görmeyi bekliyoruz tekrar iğneye başlamak icin Dr tavsiye ettiyse kullanmamazlik yapma. Sağlıkla kucağına alırsın ins