Kızlar bir haftadır sağ böbreğimde sancı vardı bugün genişleme olduğunu öğrendim 16mm olmuş 21+4 hamileyim. Bu durumu yaşayan var mı doktor stent takılması gerekiyor dedi ama baktığımda çoğu kişi yaptırmamış çok kararsız kaldım zamanla düzelme şansı var mı🙄🙄🙄