Ceyliiii Merhabalar ikiz doğum yapan annişler, bana da tecrübelerinizle cesaret verir misiniz? Aşırı korku stres var ilk duyduğumdan beri şoktayım, kolaylıkları zorlukları nelerdir fikir verir misiniz rica etsem banada yardımcı olur musunuz?🤗🤗🙏
Esra-dmr Ceyliiii hayırlı olsun öncelikle ☺️canım ben şu an 13+5 haftalık hamileyim. Zor geçti benim ilk 3 ayım hatta çalışmayı düşünüyordum hamilelik boyunca ama işi bile bırakmam gerekti. Ki rahat bir işim vardı. Bulantı tiksinme derken ağır geçiyordu taaki bu haftaya kadar. Şu anda rahatım çok şükür bulantılarım geçti kendi işlerimi yapabiliyorum rahatım şu an için. Bundan sonrası kısmet ☺️☺️
NefesDeniz Ceyliiii Sağlıkla zamanında kucağına almanı nasip etsin Allahım🌿 Bende ikiz bebeklerime hamileyim 20.haftadayım elbette zorluğu oluyor sonuçta 2 can taşıyoruz karnım tekli gebeliğin 7.ayı kadar büyüdü çok yorulmalar başladı ama çok şükür iyiyim inşallah hepimizin rahat bir hamileliği olsun. Çevreye bakma sen herkes bişi söylemek için söyler tekli gebelikte olsa söylerlerdi bişiler muhakkak sen öyle söyleyenlere Allah herkesin dağına göre kar verir de sustur🥳
Ceyliiii Esra-dmr Rabbim sağlıcakla kavuşmayı da nasip etsin bir avazda kurtarsın inşallah 🙏😇 bende 12+1 çift yumurta ikizlerine hamileyim ama aşırı korku stres var çevre ikiz oldupunu duyunca direk yandın sen, bakımı ayrı taşıması ayrı zor çok şişer çok kilo alırsın gibi sözlerle korkutuyor 😄 ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
Esra-dmr Ceyliiii evet yaptırdım geçen hafta. Gayet net ve normal çıktı sonuçlarım. Doktorum da şaşırdı ikizler de bu kadar bariz sonuç olmazdı diye . Çok şükür iyiyiz yani
Ceyliiii Egeligelin maşallah Allahım bir avazda kurtarsın inşallah, sizde yaptırdınız mı tarama testlerini? İkili fln
Egeligelin Ceyliiii amin inşallah hepimize güzel ve zamanında doğumlar nasip etsin rabbim. İkili taramayı yaptırdım. Ayrıntılıya da girdim .
Egeligelin Ceyliiii ölçüm yapıldı doktorum kanda ikiz gebeliklerde hatalı sonuç veriyor yaptırmana gerek yok dedi .
Ceyliiii Egeligelin bende cuma günü yaptıracağım dr şart koşmadı yaptırıp yaptırmamak arasında kaldım, ultrasondan ense kalınlığı ve burun kemik yapısına bakarım sadcee kan örneği alınmaz dedi. Bir sıkıntı varsa Allah korusun sadcee ölçümde de çıkar değil mi? Kan vermeme gerek var mı illa
Egeymen Anneler bana da Bi bakar mısınız? 7+2de kontrolde doktorum 2 tane kese var birinin içinde bebek var diğeri boş ve küçük dedi yine de 2 hafta sonra Bi daha bakalım dedi sizde böyle Bi durum oldu mu?
Ceyliiii Egeymenöncelikle hayırlı olsun 🙏ben 4 haftalık ken gittim tek kese idi 1 hafta sonra kalp atışını dinlemeye gittiğimde 2.keseyi gördüm ama çok küçüktü ve kalp ritmi çok yavaştı. 10. Haftada fln kalp ritmi fazlalaştı. Ve ben ikiz olduğuna inanmadım başka dr a gittim oda bana aynı şekilde keselerin ikiside boş bebek kalp atışı fln yok demişti tekrar aynı dr’a gittiğimde kese de bebek de kalp atışı da vardı isterseniz bir başka dr a daha görünün 1 hafta sonra fln net belli olur
Ceyliiii NefesDeniz NefesDeniz Amiinnnn Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli kolay ağrısız sızısız doğumlar nasip etsin yavrularımıza sağlıcakla bir avazda kavuştursun inşallah 🙏😇 Allahım kolaylığını veriyor elbet ben çevremde genlerimzde hiç ikiz olmadığı için çevreye söylerken çok zorlandım bir hayli kimseye diyemedim 🤭
Egeymen Ceyliiii aslında gittiğim hastane ve doktor çok iyi ama dediğiniz gibi başka Bi yerden daha baktırmakta fayda var, sizce diğerinin de içinde bebek oluşma ihtimali olabilir mi
Ceyliiii Esra-dmr maşallah 😇🙏darısı başımıza inşallah bende cuma gideceğim bakalım ölçüm mü olacak kan alacak mı😇 aklımda kalsın istemiyorum, yaptırınca da net sonuç vermiyor dediler bilemedim
NefesDeniz Ceyliiii Bence çok güzel bir duygu iki tane mucize var karnımızda ve her gün bedenimizde olan değişime şahit olmak benim içi çok kutsal binlerce kez şükürler olsun verene yaşatana..gönül rahatlığı ile söyle bence ne güzel bişi bu ve olumsuz herkese kulağını tıka🌸
Esra-dmr Ceyliiii tabi kesin sonuç olmuyor en net olanı detaylı ultrason dedi bana doktorum. Ama benden kan da aldılar ölçüm de yapıldı. İnşallah senin de herşey normal olur 🙏🏻☺️