Seyma16 valla tadı normal kahvelerden daha güzel 😂😂 hemde çok çok sağlıklı. Ben mocha classic ve ucu bir arada kahvelerini içiyorum ef-sa-ne😂🤭 internetten bakabilirsin reishi mantarından yapılıyor bu kahveler çok sağlıklı 😍 zaten gebe kalmama da bunun takviye hapları vesile olmuştu 🤭