Kızlar dün akşama doğru 17.30 gibi nişanım geldi, doktorum sancılarını takip et sıklaşırsa gel dedi, şimdi de sancım var, belim devamlı ağrıyor ve ara ara kasıklarıma karnıma vuruyor sancı, ama dakika meselesini anlamıyorum, bilmiyorum, ben bu sancıyı nasıl çözecem yürüyorum geçmiyor da, alttan da çok garip bir ağrı giriyor