Baharburcu Sivilce normalde hiç çıkmazdı ergenlikte bile hatta ilk kızımda da çıkmadı ama şuan 9+5 im sivilce çıktı var mı benim gibi sivilce sorunu neden olur anneler
Gamze_7 Baharburcu evet canım bende de çıktı bu haftalarda olurmuş bı kaç haftaya geçeceğini umuyorum
Baharhnm Baharburcu Normalde hiç sivilcem çıkmaz. Yüzüm bembeyaz ve pürüssüzdü ama hamile kaldığımdan beri yüzüm sivilcesiz kalmıyor. Normalde hiç olmadığı için sinirimi bozuyor bu durum😒
minikbaby06 Baharburcu benimde öyle hiç sivilcem çıkmazdı şimdi biri geçmeden diğeri çıkıyor yüzümde ve iz kalıyor ne yapcam bilmiyorum çok moralim bozuluyor
Tazeanne0 Baharburcu hormonlar tavan yapıyor canım ve ister istemez fırtlıyor her yerden ben hiç sivilce sorunu yaşamadım ergenliğimde bile tertemizdi yüzüm 1-2 tane çıkar geçerdi iz birakmadan şimdi resmen yanaklarım doldu çenem geçmiyor
Bittercikolata Önceden de çıkardı sivilcem ama hamile kaldım yüzüm sivilceden gözükmez hale geldi. Benim bildiğim hamileyim yüzüne bı güzellik gelir derler ama bende tam tersi 🤷🏻♀️😂
Fatmamuduk Gamze_7 Geçmiyor canım çok umutlanmayın 😂 23+0 oldum tam gaz sivilceye sivilcelenmeye devam 😂
Zehraaa98 Baharburcu erkek bebeğe hamıleyım basından berı elım yüzümü bırak sırtıma kadar apselı sıvılceler 😃
-2cocuklu Baharburcu benim yüzümde harita gibi oldu bu hamileligimde ama kızım olucak o erkek kız bakmiyo canım bence cilt yapısından kaynaklı
Ozlemmut Fatmamuduk aynı vallahi canım bende hamile olduğumu öğrendiğimden beri sivilceliyim şuan 20+5 deyim hala devam ediyo 😞 inşallah geçer yaa
Mylittlemiracle Benim de öncesinde sivilcelerim vardı hamilelikte geçer diye beklerken daha da arttı 🙄
Baharburcu Baharhnm aynen benimde cildim öyle canım normalde ama şimdi sivilcem var napalım sağlık olsun da
Fatmamuduk Baharburcu Valla hiç bilmiyorum canım kuzenimde erkek bebeğe hamile ve bir sivilcesi yok 😂
Baharburcu Fatmamuduk hadi ya ama benim kızımda hiç olmamıştı ondan bide sabah bulantım olmuyor tahminim içime doğan o ama nasip 😊.
Mylittlemiracle Baharburcu evet 16. Haftada öğrendik kızımız olacakmış çok şükür şuan 20. Haftadayım ☺️ Ya sizin?
Baharburcu Fatmamuduk benimde çok gazım oluyor doğru hissediyorum gibime geliyor meraktan ölüyorum kesem yuvarlak ama 😊