-Ayse35 kuzum 30 haftalığım bende de 2 haftadır var. Resmen batıyor. Şancı ağrı karışı bir şey . Sağa yatsam ağrıyor sola yatsam ağrıyor. Bir sırt üstü yattığımda ağrı olmuyor. O da iyi değil bebek için. Ne yapacağımı şaşırdım bende. Bir sonraki randevuda doktoruma danışacağım.