Merhaba sevgili anneler, bugün 24. Haftamıza girdik. Birkaç gün öncesine kadar epey hareketliydi benim bebiş hareketlerini dışardan da çok rahat gozlemleyebilecegim kadar kendini gün icinde hissettiriyordu fakat iki uc gündür hareketlerinde epey azalma var. Normalde zamanla artması gerekmiyor mu? Yine hissediyorum gün içinde ama daha küçük küçük çok güçlü hissetmiyorum. Şu an doktora gitme şansım yok maalesef en azından birkaç hafta daha gidemeyecegim. Benimle aynı haftadaki annelerimiz ne durumda hareketler her gün aynı şiddette mi yoksa böyle arada sakin dönemler oluyor mu ? Tecrubelerinizi bekliyorum.