Esranur02 Bsraytkn Canm bn bugun tam 40 haftalık oldm nişanim bile gelmedı ama bebegım cok hareketlı ole bole degıl
Edamutlu Seymalican rabbim yardımcımız olsun insallah banada p.tesiye kadar bekleyelim p.tesi olmazsa suni sancı vericez dedi tez vakitte yavrularımıza kavuşalım inşallah🤲