OzgeSahin2 Kizlar bebegim hem cok asagiya coktu hemde coktugu bolgede sanci gibi. bisey var ilk hamileligim anlamiyorum agriyo 20 dakikadir doktoru aramali miyim
Ayseguldt OzgeSahin2 bence aramalısın burda kim ne dicek görmeden bakmadan doktora danış bence insallah bise yokdur♥️
Tugcekkkkk OzgeSahin2 aşağıya çöktüğünü nereden biliyorsun? Doktor mu söyledi yoksa sen mi öyle hissettin? Bazen bebek büyüdükçe alt kısma baskı yapabiliyor ben de öyle olmuştu. Ama yine de doktoruna görün en kısa zaman da inşallah her sey yolundadır 🙏
LamiyaCetinkaya Kaç haftalık hamilesin canım? Tabi ki normal olduğunu düşünmediğin herşey için doktorunu ara hiç çekinme
Aksoytetik OzgeSahin2 o haftalarda benimde öyleydi canım 30a gelince yukarıda hissetmeye başladıkçm bana normal geliyor açıkcası ama içinin rahat etmesi açısından doktoruna sormanda fayda var
OzgeSahin2 Tugcekkkkk Yani suan hem oraya aşiri bi agirlik var orasi tas gibi semsert normalde pozisyonu orads degildi hemde orasi gercekten cok agriyo sanci seklinde
Tugcekkkkk OzgeSahin2 korkmayın bence. Sancınız oldugu için öyle hissediyor olabilirsiniz. Biraz istirahat edin sorun devam ederse doktora görünün