mom6565 Gozdeeb ozel mi kız gibi dedi size bende dün gittim 21 haftalık hamileyim doktor ultrasonun iyi olmadığını sanki kiz gibi dedi
Gozdeeb mom6565 ozel hastanede dr um. Erkek diyen disardan prof. Dr um detayli icin ona gonderiyor. Ben cok takilmiyorum yani saglikli olsunda problem degil benim icin. Dr ma guveniyorum
pitircikannesi1 Melikkkeee 11+2 ’de erkeğe benziyor dedi haftaya salı 12+2 de ikili tarama testi olacak ve doktorumda muayene de eğer erkek ise net birşey söyler zaten 🥰🥰
Melikkkeee pitircikannesi1 bende de aynısı oldu 11 de erkeğe benziyor dedi haftaya ikili tarama testimiz var 😀🥰
Kubra-1990 civciv1520 ben de 11+3 de kontrole gittim %70 kıza benziyor dedi on gün sonra tekrar bakalım netleşir dedi merak içersindeyim 🥰
HasibeBurhan12 26Merve amin canım bütün isteyenlere Rabbim nasip etsin sağlıklı şekilde kucağımıza alalım ❤️