Yesim18 ben yaptım hatta aldım da sattım da güvenilir sıkıntı yaşamadım ben 2. El ürün biliyorsunuz ama ben oğlumun 1-2 kere giydiklerini ya da oyuncak dönence fln o tarz şeylerini satmıştım. Çok güzel şeyler aldığım da oldu. Karşı tarafla diyaloğunuza bağlı yazışarak anlaşıyorsunuz o şekilde.