Ilk zamanlar qdüşük tehlikesi vardı bende günde 1 kere kullandim hap olarak biraz sersemlestiriyor ilac alisinca geciyor. Suan 24. Haftada yım bugun doktor kontrolünde agrilarim oldugu icin tekrar basladik gunde 3 kereye kadar alabilirsin dedi 🙄 hersey onların sağlığı icin Allah korusun bebislerimizi