Merhabalar testin sonucuna bakarken TSH değeriniz gözüme takıldı. TSH değerinin yüksek olması troid hormonunun az salgılandığını gösterir. Hamilelik düşünüyorsanız biraz yüksek değeriniz. İki buçuğun altında olması gerekiyor hamilelerde. Benim de değerim yüksekti. Şimdi hamileyim düzenli kontrole gidiyorum. Ordan biliyorum yani. Gebe kaldığınızda ihmal etmeyin ☺️