Nilaykirikbas SSelcannnnt burda yok ama oğlum olsaydı orhan gazi isterdim belki fikir olur senin dediklerinden ise kuzey
midekoruyucu SSelcannnnt valla bizim cinsiyet belli değil ama erkek olursa kerem ali olucak İnşallah 😍 eşimin adını koyucam ben zor ikna ettim ama başardım 😁 eşimin adı kerem o ali koymak istiyodu dedim bari kerem ali olsun 😋