Fatmamuduk Ys35 Düşük tansiyondan korkma canım ben 8-5le gezmişim haberim yok 😅 Tuzlu ayran tüket günde bir bardak dengeliyor o 😊
Bittercikolata Hamilelikte yüksek tansiyon tehlikeli olduğu için. Düşük tansiyonu normal olarak görüyorlar. Başınız dönmüyorsa halsizlik yoksa sıkıntı olmaz ama size rahatsızlık veriyorsa hafif tuzlu şeyler yiyerek biraz kendinizi toparlayabilirsiniz