Bebegmhazal 37+3 resmen bitmiş durumdayim enerjim sıfır sürekli uyku halindeyim ayağa kalkasım gelmiyo ağrılarım çok sizler nasılsınz bu 2.gebeligim ilkinde hiç böyle değildim 😔
Snszasla Bebegmhazal bende 36 haftalığım geceleri uyku uyumadıgım için sersem gibi oluyorum ve bugünlerde baya bi halsizlik var sanki nefes alsam yoruluyor gibiyim 🙄 sancılar kramplar agrılar hepsi bi yandan vuruyor ama bugüne şükür 🤲🏻
Edizinannesii Bebegmhazal bende sıkıntı varmış sanırım ben doğuma gittiğim gecenin sabahında ev temizledim yemek yaptım 😂
Bebegmhazal Edizinannesii yani bende şuan ev temizliyorum her gün yemegimi yapıyorum doğuma giderken de yapicam mecbur 1 kziim var 😂 ama işte enerjim yok zorla yapıyorum herseyi ilkinde boyle değildim
2prens-annesi Bende 36 haftaligim valla gece uyku yok bi sağ sol yapmaktan yoruldum gündüz otursam uyuşuyorum yatsam uyuşuyorum dolansam ayaklarım agiryo bi kaç gündür de afedersininz vajinam da anlamadığım bo ağrı var batma gibi yürürken filan acıyo üst taraf 🙄
Oznuryunus 2prens-annesi benimde var vajinada ağrı üç gündür ilk hamileligim normal mi bolmiyorum canım sizin bilginiz var mı
Oznuryunus Ben 37 olucam bende gec uyuyamıyorum mide yanması hat safhada 😒 üç gündür alt tarafimda ağrı var ve eşim nöbetçi olduğunda afedersiniz tuvalete kalkmaya bile eriniyorum tüm gün yatıyorum 😂 enerji sıfır
2prens-annesi Oznuryunus valla bilmiyorum ki normal mi ama çok agriyo bazen yatarken değilim.ama yürürken çok batiyo
Oznuryunus Bebegmhazal aynn canım anlık batıyor gibi birde bazen bebek oynayinca sanki orda hissediyorum gibi
Oznuryunus Bebegmhazal aynn canım burası benim içimi rahatlatiyoe yoksa ben sadcee bende var sanıyorum 😂😂