Brfutryaki Arkadaşlar bu hafta 18. Hafta oldum ama aşırı kasık ağrım var ilk gebeliğim olduğu için normalmiş rahim genişlediği için ama nefes alırken bile batıyor sizdede oldumu oluyormu veya geçmesi için bir şey yaptınız mı acaba çok zor duruyorum 😒😒
Pagrali85 Canım gaz sancısı da olabiliyor kasıklara vuruyor bence bi yarım saat yürüyüş yap açık havada bak nasıl iyi gelecek çünkü aynısı bende de oluyor bende 17. Haftadayım
Gulkubra_ Bizde 18. Haftadayiz ama çok şükür öyle birşeyimiz yok çok fazla car ise bi doktora görün istersen