Melikekpln Ben bugun 9+1 oldum ama sanki icimde bir kelebek kayiyo gibi hissediyorum bazen bagirsak hareketimi anlamadim gaz degil eminim☺️ Ama cocugu 2. Gebeliği olanlar kc haftada hissettiniz hevesle bekliyorum🥰 ilk cocugum ölu dogumdu çünkü
Aymura- Aynısı bende de oluyor ikinci gebeliğim 8. Haftadayım başta bagırsak hareketi sandım ama değil küçük. Bir kıpırtı çok güçlü değil yok değildir diyordum ama sizde yazınca olabilir mi dedim