Nihanozturk Kızlar bugün kontrolümüz vardı 36+4 doktorum haftaya carsamba catı muayenesi yapıcagını söyledi ondan korkmuyorum da sonrasında kanama fln oluyo diye okumustum bikac yerde onlar beni korkutuyo dogumu tetikler mi yani catı muayenesi acaba
Erkekanasiyiz Nihanozturk canim kisiden kisiye değişiyor o bende olmadi kendini cok kasma korkutma rahat ol biseycik olmaz allahin izni ile 🤲
matruskaa Nihanozturk canım doktorum benide uyardı lekelenme olabilir diye ben bütün gece bekledim hatta tetiklesin nişan gelsin diye 😄 ama hiç bişey olmadı merak etme hem vakti gelmiş zaten 🙏
Laleet Valla ben de 37.haftada çatı muayenesi oldum ve 39da da yapıldı açıklık da var 2 cm ama başlamıyor 😂😂😂😂 keşke başlasa delirmek üzereyim 😂😂😂
momtobee pembepapatya bizim en başından beri hiç ilişki yasağımız olmadı hala da yok 36. Hafta içindeyim hiç kanama ya da bi sıkıntı olmadı çok şükür
Cansusamasti Bende 38 haftaligim bugun cati muaynesi oldum hic acimadi bile kanama felan da olmadi korkmayin cati muaynesinden bence 😊