Kbr12 ben İstanbul’da yaşıyorum 7 yıldır ikinci oğlumu kadın doğum da yaptım bucada. İzmir doğumlu olsun dedım 😃 neyse ılk doğumum normaldi ve travmatıktı benım için bu sebeple sezeryan dıye tutturdum bir doktor ayarladım el altından 500 TL ye anlaştık verdıği günden önce sancılarım tuttu hastanede doktorum yoktu el mahkum normal doğuma çıktım doğum odaları var korıdor sonunda bir WC bulunuyor ebeler var doktorlar sezeryana alınacaklarla ılgılenıyor normal doğumlular umurlarında bıle değil dıyebılırm. Ebeler öyle bir bağırıp azarlıyorlar ki bana yapamadılar çünkü sesım çıkmıyordu sancı cektığım halde yanda surıyelı kadına vurdular bıle çeneni kapat dıye yanı bana denk gelen ebe çok kibar tatlı dıllıydı doğumum da hemen olmustu fakat hıccc tavsıye etmiyorm hayvan muamelesı yapıyorlar