Mom5 Kızlar göğsümün alt tarafında tam olarak göğsümle alakası olmayacak kadar alt tarafta oturduğum zaman eğri kaldığım zman ağrı oluşuyor yattığım zaman veya ayaktayken ağrı olmuyor sizce neden olabilir ?
Ayseninkizi11 Mom5 öncelikle geçmiş olsun canım ben 35 haftalık hamileyim benimde çok agriyor göğsümün altı çok baskı veriyor doktorum bebegin kafası yukarıda olduğu için ve kafası biraz büyükmüş o yüzden baskı veriyor dedi. Bazen nefes almakta bile zorluk çekiyorum.
Aksoytetik Mom5 ben öyleyim 34haftayı geride bıraktık bugün ama. Göğüsümün altı ve sol tarafı felaket ağrıyor sol göğsüm özellikle de cuma günü kontrolüm var bakalım söylüyeceğim. Gece uykularım yalan oldu zaten nefes alamıyorum
hnrgns Mom5 kaçıncı haftadasiniz 37.haftada benim de böyle bir ağrı var uyurken bile oluyor bazı zaman bazı zamanda kendiliğinden geçiyor
-Ayse35 Mom5 aynen bende 27 haftalığım acayip ağırlarım başladı sağ göğüs altı agrısı insallah geçer 🤲🏻
Aksoytetik hnrgns büyüyor ya ondan son haftalar zor geçicek anlaşıldı allah sağlıkla kucaklarımıza almak nasip etsin🙏
Ebruuka 22 de benim de oldu hala 25 haftalığım bazen oluyor ama normal kuzum rahim büyüdüğü için baskı yapıyormuş
Ozgkp Benim de olmuştu doktora sordum başaşağı duruyor göğüs altına baskı yapıyor oyzden olur demişti
Mom5 sagsbry aynen canım otururken çok zorluyor oturmaya korkuyorum bazen ayaklarımı uzatıp yattığımda hiç sorun olmuyor
sagsbry Mom5 tek bende oluyor sanmıştım ama herkesin ortak sorunuymuş belli ki💁🏻 rabbim hepimize şifa versin canım 💕